Nieuwtjes#1

Hallo dames,

Vandaag doe ik voor het eerst een nieuwtjes artikel waarin ik allemaal kleine leuke dingetjes in een artikel zet.

1. Alle makeup 1+1 gratis
Vanavond (30/04/2014) is bij het Kruidvat een extra koopavond van 17u tot 20u zullen alle Kruidvat filialen geopend zijn en zal alle makeup 1+1 gratis zijn. Je mag maximaal 10 producten per klant kopen. Houd rekening met drukte bij bepaalde filialen en ben er optijd bij!

2. Nieuw opbergsysteem
Finally ik heb een nieuw opbergsysteem! Voorheen had ik alle makeup gewoon los en door elkaar door een la liggen en probeer dan maar eens die ene lipstick te vinden. Ik wilde goedkope doorzichtige plastic bakjes. Ik vond ze bij de Action voor €1 per setje!

20140428-114630.jpg

20140428-114709.jpg

20140428-114717.jpg
Ik vind het lekker overzichtelijk! Alleen als mijn stash gaat groeien moet ik toch echt aan een nieuw kastje geloven!

3. Ik ga naar zee!
Jippie, we gaan naar Cadzand. Artikelen zullen gewoon online blijven komen en ook zullen er veel plogs komen vlogs in foto vorm, ik heb gewoon WiFi dus je kunt gewoon denk ik elke dag wel een plog verwachten van de dag daarvoor! Ik weet nog niet of langs de plog ook nog elke dag een gewoon artikel komt.

4. Ik ben over!
Afgelopen vrijdag zijn rapport vergaderingen geweest en iedereen die NIET over is is gebeld. En hoera ik ben net gebeld! Tenzij ik bij mijn laatste proefwerkweek alleen maar 1en haal(wat mij zelfs zonder te leren nog niet lukt) ben ik gewoon over naar 4-havo!

5. Ik heb gesolliciteerd
Ik heb gesolliciteerd bij de Bieb. Ik heb gister(ik schrijf dit artikel ruim van te voren:-)) sollicitatie gesprek gehad en hoop dat ik te horen krijg dat ik aan de gang mag. Het zal voornamelijk ’s avonds zijn dus jullie hoeven me niet te missen:-)

X Lieke

Plaats een reactie