15 feitjes 5 fabels

Hallo dames,
Bij Anne Solveig zag ik een artikel waarin ze 15 feitjes over zichzelf en 5 fabels vertelde, haar lezeressen moesten raden welke 5 dingetjes een fabel waren. Ik vond het een super leuk idee en besloot het ook te doen! Jullie mogen dus in de comments de 5 nummers zetten van de “stellingen” waarvan jullie denken dat het fabels zijn. Net hetzelfde als paaseitjes zoeken alleen zoek je dan naar fabels:-))

1- Ik ben chronisch ziek, soms is dat best lastig maar door te genieten van het leven denk ik er niet al te veel aan hoe lastig dat ook is.
2- Ik heb een grote blush verslaving. Vroeger had ik niks en toen mijn moeder zei dat ik er pips uitzag en eens Rouge moest gaan dragen kocht ik bij de Action mijn eerste (mineral) blush!
3- Ik ben een echt meisje meisje, als je mijn kledingkast opentrekt vind je allemaal jurkjes, rokjes en hakken.
4- Mijn kamer is paars met zilver en zwarte details, maar het liefste zou ik hem gewoon basic bruin willen.
5- Ik ben gek op rozen, ik vind ze zoo ontzettend mooi en lekker ruiken!
6- Ik doe gymnasium, ik ben erg gemotiveerd om te leren en dit zie je dan ook terug in mijn punten!
7- Na mijn middelbare school wil ik Facility Managment in Heerlen gaan studeren.
8- Ik heb een Engelse Cockers spaniël genaamd Teuntje❤️
9- Ik heb laatst mijn eerste Sleek pallette gekocht, ik ging voor het Del Mar pallette en ik wil er graag nog veeeeeell meer!
10- Ik heb een echte talenknobbel voor Frans, Duits en Engels bijles moet je bij mij zijn!
11- Ik heb een Primark en Starbucks verslaving echt als ik bij een van deze 2 shops ben ben ik net een klein kind die voor het eerst in een snoepwinkel komt.
12- Ik wil binnenkort bij Ikea een Helmer kastje met Antonius ladenverdeler gaan kopen voor mijn makeup en nagellak stash!
13- Ik wil later graag een dikke Audi, lijkt me echt zo gaaf!
14- Later wil ik graag een boerderij kopen om die mooi te verbouwen tot mijn droom huis!
15- Ik ben gek op politieseries, mijn favoriete zijn Flikken Maastricht, Flikken Antwerpen en Moordvrouw Love It!
16- Ik dans al sinds mijn 3e
17- Mijn lievelingsgroente is witlof met kaas, omnomnom!
18- Ik ben een echte keukenqueen, ik hou ervan om lekker in de keuken te staan en te kokkerellen!
19- Ik blog al zo’n 3 jaar!
20- Mijn moeder heeft ook haar eigen blog, een blog over scrappen, ze maakt super leuke kaartjes!

Kun jij raden welke 5 dingen fabels zijn?

X Lieke

Plaats een reactie